
27 sij NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP DIJELA POSLOVNOG PROSTORA ZA POSTAVLJANJE SAMOPOSLUŽNOG APARATA (u zgradi Poduzetničkog inkubatora u Biogradu na Moru)
Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora („Narodne novine“, broj 125/11,64/15,112/18), članka 35. Statuta Grada Biograda na Moru ( „Službeni glasnik Grada Biograda na Moru“, broj 08/13, 04/15, 02/18, 06/20), čl. 4-10. Odluke o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora u vlasništvu Grada Biograda na Moru ( „Službeni glasnik Grada Biograda na Moru“, broj 13/2019. ) čl. 3. Odluke o visini zakupnine poslovnih prostora u vlasništvu Grada Biograda na Moru ( „Službeni glasnik Grada Biograda na Moru“, broj 13/2019. ) te Odluke o raspisivanju natječaja za zakup dijela poslovnog prostora za postavljanje samoposlužnog aparata KLASA: 372-03/21-01/03, URBROJ: 2198/16-01-20-1 od 21. siječnja 2021. godine, Gradonačelnik Grada Biograda na Moru dana 22. siječnja 2021. godine raspisuje:
NATJEČAJ
ZA
DAVANJE U ZAKUP DIJELA POSLOVNOG PROSTORA ZA POSTAVLJANJE SAMOPOSLUŽNOG
APARATA ( u zgradi Poduzetničkog inkubatora u Biogradu na Moru )
I.
PREDMET NATJEČAJA
Predmet
ovog natječaja je davanje u zakup dijela poslovnog prostora u
Poduzetničkom inkubatoru Biograd na Moru na adresi Bukovačka ulica 23,
23210 Biograd na Moru, u vlasništvu Grada Biograda na Moru, za potrebe:
•
postavljanja jednog (1) kombiniranog samoposlužnog aparata u prizemlju
zgrade Poduzetničkog inkubatora Biograd na Moru u prostoriji na ulazu u
Poduzetnički inkubator Biograd na Moru, na k.č.br. 459/2 k.o. Biograd na
Moru, u ukupnoj površini od 2 m2.
II.
MINIMALNE TEHNIČKE KARAKTERISTIKE
Minimalne
tehničke karakteristike koje kombinirani samoposlužni aparat mora
zadovoljavati su više mogućnosti odabira toplih napitaka (kava i čaj) uz
posebnu mogućnost doziranja šećera uz automatsko postavljanje čaša te
bezalkoholni hladni napitci i snack proizvodi (čokoladice, slatke i
slane grickalice).
III.
NAPLATA USLUGE
Ponuditelj
mora posjedovati naplatni sustav koji u potpunosti može zadovoljiti
korisnike i to: sustav s kovanicama i papirnatim novcem, uz povrat
razlike novca.
IV.
IZNOS ZAKUPNINE
Početni iznos (minimalna cijena) zakupnine je 120,00 kn/m2 (bez PDV-a) mjesečno po aparatu.
• Mjesečni iznos zakupnine uvećava se za porez na dodanu vrijednost.
• U iznos mjesečne zakupnine uključeni su režijski troškovi korištenja dijela poslovnog prostora.
• Ponuditelji mogu dati ponudu samo za ukupan broj aparata (1 aparat).
• Ponuditelj mora navesti popis proizvoda koje namjerava ponuditi u aparatima.
•
Ponuditelj u cijelosti snosi troškove nastale održavanjem i
servisiranjem aparata u prostoru, te se obvezuje kvarove i zastoje
otkloniti u roku od 24 sata od dojave kvara.
• Ponuditelj mora
besprijekorno održavati higijenske uvjete aparata u skladu sa
sanitarno-higijenskim propisima te je prema zakupodavcu i prema trećim
osobama odgovoran za rad aparata i proizvode iz aparata.
Radove za
priključak na vodovodnu mrežu i električnu energiju obavit će zakupnik o
svom trošku, a ta i druga uložena sredstva (troškovi police osiguranja
aparata, njihove demontaže, uklanjanja i dovođenja prostora u prvobitno
stanje), nakon isteka roka zakupa se ne vraćaju zakupniku niti se
uzimaju u obzir radi periodičnog sniženja zakupnine.
• Poslovni prostor na kojem je zasnovan zakup ne može se dati u podzakup.
V.
NAČIN IZVRŠENJA
Ugovor
se sklapa na određeno vrijeme od 12 mjeseci, uz mogućnost njegova
jednostranog raskida od strane zakupodavca uslijed nezadovoljavajuće
kvalitete usluge, počev od slijedećeg mjeseca. Raskid ugovora stupa na
snagu 1. dan u mjesecu koji slijedi prema zaprimljenoj izjavi o raskidu.
VI.
ROK ISPORUKE APARATA
Rok isporuke aparata je najkasnije u roku 15 dana od dana obostranog potpisa ugovora.
VII.
MJESTO IZVRŠENJA
Mjesto izvršenja je Poduzetnički inkubator Biograd na Moru, Bukovačka ulica 23, 23210 Biograd na Moru.
VIII.
ROK, NAČIN I UVJETI PLAĆANJA
Plaćanje
temeljem sklopljenog ugovora, u roku od 30 dana od dana ispostave
računa, pri čemu se račun za zakupninu u prethodnom mjesecu ispostavlja
do 15.-og u narednom mjesecu.
IX.
CIJENA PONUDE
Cijena
ponude izražava se u hrvatskim kunama (HRK), a piše se brojkama. U
cijenu ponude bez PDV-a ponuditelj uračunava sve troškove, dostavu,
montažu, popuste i ostalo. Izražena cijena je nepromjenjiva.
• Ako
ponuditelj nije u sustavu poreza na dodanu vrijednost, na mjesto
predviđeno za upis cijene ponude s porezom na dodanu vrijednost, upisuje
se isti iznos kao što je upisan na mjestu predviđenom za upis cijene
ponude bez poreza na dodanu vrijednost, a mjesto predviđeno za upis
iznosa poreza na dodanu vrijednost ostavlja se prazno.
• Ponuditelj
je obvezan na originalnom obrascu Ponudbeni list iskazati ukupnu cijenu
ponude za predmet nabave bez PDV-a, posebno iskazuje iznos PDV-a, te
ukupnu cijenu sa PDV-om za predmet nabave.
X.
KRITERIJ ODABIRA PONUDE
Najpovoljnijom
ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjenje svih uvjeta javnog
natječaja, s priloženom traženom dokumentacijom, sadrži ukupno najviši
mjesečni iznos zakupnine.
U slučaju da dva ili više ponuditelja, koji
ispunjavanju uvjete iz natječaja ponude isti iznos zakupnine, pravo
prvenstva ima ponuditelj čija ponuda je ranije zaprimljena na pisarnici
Grada.
XI.
UVJETI NATJEČAJA
Pravo
sudjelovanja na natječaju imaju sve pravne i fizičke osobe, državljani
Republike Hrvatske, odnosno pravne osobe čije je sjedište u Republici
Hrvatskoj, a koje su registrirane za obavljanje tražene djelatnosti.
Ponuditelji
su dužni uplatiti jamčevinu za sudjelovanje u natječaju a ona iznosi
25% od početne cijene za zakup dijela poslovnog prostora odnosno ukupno
60,00 kn a ista se uplaćuje na račun Grada Biograda na Moru IBAN: HR 27
240700001802200009, poziv na broj : HR 68 7722 – OIB.
Nakon donesene
odluke o dodjeli poslovnog prostora u zakup najpovoljnijem ponuditelju,
ukoliko isti odustane od dobivenog poslovnog prostora i sklapanja
ugovora o zakupu, gubi pravo na povrat jamčevine a za predmetni poslovni
prostor javni natječaj će se ponoviti.
XII.
PONUDA ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORA SADRŽAVATI:
1.
osnovne podatke o pravnoj i fizičkoj osobi koja se natječe ( ime,
prezime, OIB, fizičke osobe prilažu i preslik osobne iskaznice )
2.
original ili ovjerena preslika rješenja o upisu u sudski registar za
pravnu osobu, odnosno original ili ovjerena preslika odobrenja za
obavljanje djelatnosti za fizičku osobu
3. dokaz o uplaćenoj jamčevini
4. naznaku poslovnog prostora za koji se daje ponuda na natječaj
5. ponuđeni mjesečni iznos zakupnine
6. dokaz o solventnosti ( Bon 1, Bon2, SOL i sl. )
7. popunjen ponudbeni list iz privitka ovog poziva za dostavom ponude (Prilog I.)
8. uvjerenje nadležne porezne uprave o nepostojanju duga prema državnom proračunu ne starije od 30 dana od dana objave natječaja
9.
potvrde kojima se dokazuje da ponuditelj nema dugovanja prema Gradu
Biogradu na Moru i tvrtkama u njegovu (su) vlasništvu : Bošani d.o.o. i
Komunalcu d.o.o. Biograd na Moru ( ne starije od 8 dana od dana objave
natječaja )
10. popunjen u i potpisanu izjavu o nekažnjavanju ( Prilog II. )
11.
katalog/prospekt/brošura sa navedenim tehničkim podacima o aparatima
koji će se postaviti i proizvodima koji će se nuditi: tip aparata,
kapacitet, potrošnja električne energije i vode, opis prodajnog
asortimana i sl. uključujući i fotografije samoposlužnih aparata.
12. broj tekućeg ili žiro računa sudionika natječaja i naziv banke radi eventualnog povrata jamčevine
XIII.
OSTVARIVANJE PRAVA PRVENSTVA
Sukladno
odredbama članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora
(NN 125/11, 64/15 i 112/18), prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o
zakupu poslovnoga prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih
branitelja iz domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko
ispunjavaju uvjete iz natječaja i prihvate najviši ponuđeni iznos
zakupnine. Prednost pri zakupu ostvarit će osobe temeljem redoslijeda
prema članku 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i
članovima njihovih obitelji.
Osoba koja se na temelju Zakona o
pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih
obitelji poziva na pravo prvenstva, dužna je priložiti izvornik ili
ovjerenu presliku potvrde MORH odnosno MUP-a RH kojom se dokazuje pravo
prvenstva, izvornik ili ovjerenu presliku potvrde HZMO o tome da nije
korisnik mirovine ostvarene na temelju Zakona o pravima hrvatskih
branitelja iz domovinskog rata i članova njihovih obitelji i izjavu da
ranije nije prema provedenom natječaju ostvarila to pravo.
XIV.
OBLIK, NAČIN IZRADE I SADRŽAJ PONUDE
•
Od ponuditelja ispunjeni obrasci u papirnatom obliku moraju biti
ovjereni pečatom i potpisani od odgovorne osobe ponuditelja ili osobe
koju je odgovorna osoba ponuditelja pisanom punomoći ovlastila za
potpisivanje ponude, a koja punomoć mora biti priložena ponudi.
•
Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu. Ponuda se dostavlja uvezana
u cjelinu na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje
listova ili dijelova ponude. Stranice ponude se označavaju rednim brojem
stranice kroz ukupan broj stranica ponude ili ukupan broj stranica
ponude kroz redni broj stranice. Eventualni ispravci u ponudi moraju
biti izrađeni na način da su vidljivi ili dokazivi (npr. brisanje ili
uklanjanje slova ili otiska). Ispravci moraju uz navod datuma biti
potvrđeni pravovaljanim potpisom i pečatom ovlaštene osobe ponuditelja.
Ponuda treba biti napisana na hrvatskom jeziku, latiničnim pismom i
tiskana ili pisana neizbrisivom tintom.
XV.
NAČIN DOSTAVE PONUDE
Prijava
se podnosi preporučenom poštom s povratnicom ili osobno u pisarnicu
Grada Biograda na Moru u zatvorenoj omotnici na adresu: GRAD BIOGRAD NA
MORU, Trg kralja Tomislava 5, 23210 Biograd na Moru, „Prijava na Javni
poziv za davanje u zakup dijela poslovnog prostora za postavljanje
samposlužnog aparata– NE OTVARATI“.
Ponude zaprimljene nakon isteka
roka za dostavom ponuda se vraćaju gospodarskom subjektu neotvorene i ne
uzimaju se u razmatranje.
XVI.
ROK ZA DOSTAVU PONUDA
Krajnji rok za zaprimanje ponuda je 05. veljače 2021 godine do 12.00 sati.
Nepotpune i nepravovremene ponude neće se razmatrati.
Otvaranje
ponuda je javno. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati samo ovlašteni
predstavnici ponuditelja ( što dokazuju osobnom iskaznicom i
odgovarajućom punomoći ). Otvaranje ponuda održat će se u Gradskoj
vijećnici Grada Biograda na Moru na Trgu kralja Tomislava br. 5, Biograd
na Moru dana 05. veljače 2021. godine u 12.00. sati.
XVII.
Natječaj je objavljen na internetskim stranicama Grad Biograda na Moru na mrežnoj stranici http://www.biogradnamoru.hr i http://www.poduzetnicki-inkubator-biograd.hr.
XVIII.
Grad Biograd na Moru zadržava pravo neprihvaćanja niti jedne ponude i pravo poništenja ovoga natječaja u bilo koje vrijeme prije zaključenja ugovora, bez obveze obrazloženja razloga i bez ikakve odgovornosti prema ponuditeljima, što ponuditelji prihvaćaju prijavom na natječaj.
XIX.
ROK DONOŠENJA ODLUKA
O
ishodu javnog natječaja sudionici će biti obaviješteni u roku od 15
(petnaest) dana nakon otvaranja ponuda. S odabranim ponuditeljem sklopit
će se, najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od dana obavijesti o
prihvaćanju ponude, ugovor o zakupu na određeno vrijeme od 12 mjeseci. U
slučaju da odabrani ponuditelj u tom roku ne pristupi sklapanju ugovora
Grad Biograd na Moru će odabrati sljedećeg najpovoljnijeg ponuditelja.
XX.
Sve informacije o oglašenom natječaju mogu se dobiti u Gradu Biogradu na Moru, radnim danom od ponedjeljka do petka od 07:00 do 15:00 sati, na tel: 023/ 383-150 ili e-mail: info@biogradnamoru.hr. Poslovni prostor može se pogledati uz prethodnu najavu i dogovor, radnim danom od 08:00 do 14:00 sati.
KLASA: 372-03/21-01/03
URBROJ: 2198/16-01-21-1
Biograd na Moru, 22. siječnja 2021. godine
Gradonačelnik:
Ivan Knez, dipl. ing. agr.